Saturday, November 28, 2009

Empat dalam tiga hari..

SalaAm..

Cuti selalunya membosankan, kecuali kalau ada sesuatu yang nak dibuat. Setakat ni, Cahaya Idaman dah 85% siap ditaip dan diedit.

22/11: Ikut kursus penterjemahan anjuran PTS Publications. Seronok juga programnya walaupun cuma duduk dalam bilik kuliah sepanjang hari.

Beberapa kali cuba hubungi teman-teman lama, hanya sebahagian yang dapat dikesan. Seha SYS, Zatil KMKN, Awien KMKN, Sarah KMKN, Arina KMKN. Puas juga menghabiskan kredit (tak habis pun sebenarnya).

Iklan sekejap..

26/11: Fasha & Am
27/11: Fifi
28/11: Syuhada

Okey.. Untuk individu-individu itu, selamat ulangtahun ke-19. Semuanya tak dapat dihubungi kecuali Fifi sebab masing-masing dah tukar nombor telefon. Harap-harap nanti dapat dihuungi semula.

2 comments:

Anonymous said...

salam ziarah.

anak laut said...

salam....apa khabr?


salam aidiladha buat Hawa..