SalaAm..
Cuti selalunya membosankan, kecuali kalau ada sesuatu yang nak dibuat. Setakat ni, Cahaya Idaman dah 85% siap ditaip dan diedit.
22/11: Ikut kursus penterjemahan anjuran PTS Publications. Seronok juga programnya walaupun cuma duduk dalam bilik kuliah sepanjang hari.
Beberapa kali cuba hubungi teman-teman lama, hanya sebahagian yang dapat dikesan. Seha SYS, Zatil KMKN, Awien KMKN, Sarah KMKN, Arina KMKN. Puas juga menghabiskan kredit (tak habis pun sebenarnya).
Iklan sekejap..
26/11: Fasha & Am
27/11: Fifi
28/11: Syuhada
Okey.. Untuk individu-individu itu, selamat ulangtahun ke-19. Semuanya tak dapat dihubungi kecuali Fifi sebab masing-masing dah tukar nombor telefon. Harap-harap nanti dapat dihuungi semula.
2 comments:
salam ziarah.
salam....apa khabr?
salam aidiladha buat Hawa..
Post a Comment