Monday, February 22, 2010

Teman Baru Ibu



Hari ini 22022010. Telefon mati dan tak dapat dihubungi mahupun menghubungi sesiapa. Laptop ditinggalkan di rumah dengan alasan memberatkan beg. Tengahari masa hendak pulang mengambil laptop, pemandu bas pula mogok tak mahu berhenti sampai masuk ke kampus semula; akhirnya lepak di perpustakaan sahaja sehingga pukul 3.

Balik ke rumah jam tujuh, terus buka Fb. Tengok status ayah..



Okey, patutlah terasa hendak buka laptop sesegera mungkin.

Selepas ini tidaklah ibu sendirian lagi di rumah. Yalah, adik ke-8 baru masuk sekolah tadika tahun ini. Yang keenam dan ketujuh juga bersekolah dari jam 7.30 hingga 2 petang. HaWa sampai adik kelima di asrama. Yang kedua di asrama PLKN Gopeng untuk sebulan lagi. Yang ketiga di SBP di Perak. Yang keempat di sekolah asrama di sekitar Perak. HaWa saja yang tersesat ke Perlis.

4 comments:

SieRRa183 said...

salam hawa..
spe nme adik bru hang?
baby gal kn...
nnti post la pic baby bru tu kt fb ke...
kt blog ni ke..
aq tringin nk tngok baby bru tu...
msti kiut cm aq kn...hehehe!!
t kim salam kt mak hng ek...
wish slmt brpntang kt mak hang...
smoge mak n baby bru tu sihat sntiasa...

YoshaMaDa said...

SalaAm.. Sara..

Tak tau nak balik ke tak minggu ni. Baru balik Perlis dua hari lepas. Nanti bila dah ada gambar HaWa letak..

Aiza Abd Rahman said...

salam hawa..
alalalalala...sian hawa kne dok kt library...
beshnye family awk..ramai adek2..riuh rendah laa umah~

btw, jom laa jenguk2 lg kt blog org..i followed u laa k~~leh bace2 slalu!

tata!

Oong-ong said...

wah..dapt adek baru