Sunday, October 04, 2009

Scrabble

SalaAm..

Dua tahun HaWa tak main Scrabble. Hari ni agaknya memand rezeki HaWa nak main Scrabble berjam-jam. Dari pukul 9 sampai pukul 2. 3 game semuanya. Permainan secara percuma, makan tengahari ditanggung oleh UiTM. Dapatlah juga berkenalan dengan alhi kelab ACELS, Kelab BI la kiranya. Tak ingat kepanjangan dia.

Mula-mula ingat nak main-main je, rupanya terlajak sampai game final. Nak tahu hadiahnya?



Itu sampulnya saja yang besar.. Hahaha.. Tapi dah dapat tu kira okeylah.. Kalau dah namanya rezeki, tak ke mana perginya. Asalkan kita sanggup berusaha mencari saja..

P/s: Kena simpan tu.. Kalau tak, habislah nanti..

2 comments:

SieRRa183 said...

salam hawa...
woww!!
bestnye dpt wett ghaye..hehe!!
congratulation hawa...
aq tau bab bahase ni ko mmng expert...
bleh ar share ngn aq...
hahaha!!

YoshaMaDa said...

SalaAm..
Mengada-ngada pulak hang ni, ek!
Boleh, tapi kena la datang ke kampus ni dulu.. Haha..