Musim peperiksaan di seluruh negara. Segala ribut dan badai yang melanda Malaysia dan negara-negara serantau sudah hampir tidak dipedulikan oleh individu yang bergelar pelajar.
Setelah menanti beberapa waktu, akhirnya jadual untuk semester ni diumumkan juga. Ingatkan tak nak keluar-keluar dah..

Itu rumusannya saja. Tak laratlah nak tengok jadual penuhnya. Tapi, tempat peperiksaan belum ditetapkan lagi. Sebab tu ada tanda "?" di kolum Place.
P/s: Geram tengok jadual 3 hari berturut-turut tu. Mujur akaun didahulukan. CSC okeylah. Linear tu susah sikit. Manalah nak letak waktu studi di celah-celah kalkulus dan akaun tu?
3 comments:
salam hawa...
jadual final dah kuar ea?
cmne preparation? dah ready ke?
jdual aq dah lme kuar tp aq x prepare awl2 pn..lumrah pelajar...
study last minute....bese la tu..hehe..
btw, gud luck...
assalamualaikum dan salam perkenlan
waah nampak macam padat je jadual.apa pun semoga berjaya
salam.. terima kasih atas kehadiranmu tadi malam.. aku menghargainya...
Post a Comment