Sudah berlalu kertas pertama. Alhamdulillah, dipermudahkan. Soalan yang keluar nampak kelakar (bukan memperlecehkan soalan, tapi HaWa benar-benar tertawa apabila membaca soalan-soalan itu) banyak soalan yang jawapannya nyata, banyak juga yang mengelirukan (itu yang menyeramkan). Soalan subjektif semuanya berkaitan tamadun Melayu, Insya-ALLAH boleh lepas. Kalau benar-benar rezeki boleh 4.0. (Amin..)
Kertas seterusnya hari Jumaat depan. Insya-ALLAH masih ada masa untuk menghafal macam- macam teori Aristotle, Newton, Galileo Galilei dsb.
Masih ada 5 kertas lagi..
Kena beringat. MLappy tak boleh lasak sangat. Biar Kak Yana je yang main lama.. Haha..
2 comments:
salam..
senang eh..
kami punya dulu susah giler..
tambah lak dgn lectrr y ciput bg markah...
sedang-sedang je lah..
god lap eh..
salam..
anaklaut mendoakan kejayan hawa..:)) amin
Post a Comment