Friday, October 30, 2009

TITAS1 a.k.a CTU551

SalaAm..

Sudah berlalu kertas pertama. Alhamdulillah, dipermudahkan. Soalan yang keluar nampak kelakar (bukan memperlecehkan soalan, tapi HaWa benar-benar tertawa apabila membaca soalan-soalan itu) banyak soalan yang jawapannya nyata, banyak juga yang mengelirukan (itu yang menyeramkan). Soalan subjektif semuanya berkaitan tamadun Melayu, Insya-ALLAH boleh lepas. Kalau benar-benar rezeki boleh 4.0. (Amin..)

Kertas seterusnya hari Jumaat depan. Insya-ALLAH masih ada masa untuk menghafal macam- macam teori Aristotle, Newton, Galileo Galilei dsb.

Masih ada 5 kertas lagi..

Kena beringat. MLappy tak boleh lasak sangat. Biar Kak Yana je yang main lama.. Haha..

2 comments:

apdm said...

salam..
senang eh..
kami punya dulu susah giler..
tambah lak dgn lectrr y ciput bg markah...
sedang-sedang je lah..

god lap eh..

anak laut said...

salam..

anaklaut mendoakan kejayan hawa..:)) amin